Zákazník nemá vždy pravdu. Co s tím?

Nejen lidé působící na volné noze, ale také podniky musí často vážit, jak budou zacházet se svými klienty. Pokud totiž narazíte na problémového klienta, který se mýlí, ale nikdy by to nepřiznal, nesmíte se nechat slepě vést předpokladem, že „zákazník má vždy pravdu“. 

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.