Wellness programy v roce 2008 na vzestupu

Vytisknout

Dvě třetiny zvíce než 1100 amerických firem majístrategii propagující zdraví a produktivitu, většinou prostřednictvím wellness programů zacílených na prevenci chronických onemocnění, jakými jsou například cukrovka a neduhy srdce.Počet zaměstnavatelů, kteří takové programy aplikují se od roku 2007 do současnosti ztrojnásobil.Zde jsou top wellness programy roku 2008:- propagace fyzické aktivity 68 % (19 % vroce 2007),- programy se snahou snížit riziko onemocnění 60 % (18 % vroce 2007),- programy…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace