Uvědomělá komunikace a její přínosy

Vytisknout

Některých společnosti uplatňují pro zlepšení komunikace v rámci organizace například zaměstnanecké měsíčníky, podnikové noviny, intranetový portál a seznamují pracovníky s důležitými záležitostmi pomocí oběžníků. Všechny tyto činnosti by měly mít takový charakter, který je vědomý, sleduje určité intence a je vázán na kulturu, cíle a informační potřeby firmy. Účinná komunikace je však něco víc, než distribuce velkého množství dat a vydávání publikací vyhrávajících zeny za grafický návrh. Na jejím…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace