Umíte vést složité rozhovory se zaměstnanci?

Vytisknout

Složité rozhovory se zaměstnanci, které musíte propustit, pokárat za nevhodné chování nebo jim snížit odměny, nejsou jednoduché nikdy. Ani když s tím jako manažeři máte již dlouhodobé zkušenosti. Klíčem ke zvýšení vaší sebedůvěry a zachování dobrých vztahů se zaměstnanci je naučit se vést tyto složité rozhovory s respektem a porozuměním. Server Entrepreneur.com doporučuje následující kroky. 1. Předem si určete svůj cíl Než zahájíte hovor se zaměstnancem, ujasněte si, jaký tón hovoru chcete…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace