Umění nenásilného přesvědčování

Vytisknout

Pokud chcete v byznysu někoho o něčem přesvědčit, měli byste se mu umět dostat do hlavy, zkrátka znát své publikum a jeho zájmy.Zvolte si svou chvíli. Uvědomujte si stav mysli svého publika a z něho usuzujte, kdy bude možné je přesvědčit. Například po složitém jednání vedení firmy není nejvhodnější doba.Vytvořte dobrou náladu. Trocha lichocení není na škodu. Když vás publikum bude vnímat příznivěji, bude otevřenější přesvědčení.Dělejte to, co oni. Stejnou řečí těla navážete silnější emoční vztah…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace