Sepište si to

Vytisknout

Všichni manažeři mají seznamy svých denních úkolů. Často to však vypadá, že den má málo hodin na to, aby stihli všechny vykonat. Je třeba uvědomit si, že seznam sám o sobě nestačí. Úkoly je třeba roztřídit podle důležitosti. Manažer by měl vybrat ty nejdůležitější a soustředit se pouze na ně. Znamená to hledat související zdroje, měřit pokroky a odměnit se za úspěšné dokončení.Manažeři zaznamenávají své úkoly do tabulkových procesorů, na papír, do přenosných počítačů nebo kalendářů. První krok k…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace