Proč brainstorming nefunguje

Vytisknout

Brainstorming patří k nejčastějším metodám podněcování skupinové kreativity. Vychází ze čtyř základních pravidel: 1) vyslovit co nejvíce nápadů, 2) upřednostnit neobvyklé a originální nápady, 3) propojit a vylepšit dané nápady a 4) zdržet se kritiky. Je to neformální proces, který spoléhá na dva psychologické předpoklady. Prvním je premisa, že již pouhá přítomnost druhých zvyšuje motivaci jednotlivců k lepším výkonům. Druhým je očekávání, že kvantita nápadů zvýší i jejich kvalitu. Vědci se…


Následné články v sérii:



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace