Nejčastější chyby, které už ani nevnímáte

Ze začátku je v novém zaměstnání nebo na nové pozici každý opatrný. Nikdy nechodíte pozdě, neodkládáte povinnosti, ani si nedovolíte zkontrolovat Facebook nebo soukromou poštu z firemního počítače. Zkrátka se snažíte působit na své okolí co možná nejlepším dojmem. Čím déle však v jedné firmě/pozici zůstáváte, tím spíše začínáte určité věci pomíjet, aniž byste si z toho všimli. Právě na tyto nedostatky se zaměřil server The Daily Muse.

1. Nevymlouvejte se

Psí oči a výmluvy možná působily na učitele ve škole, ne v seriózním zaměstnání. Jestliže nemáte pádný argument, proč se stala chyba nebo z jakého důvodu žádáte o prodloužení termínu, měli byste své úkoly plnit včasně a s plným vědomím odpovědnosti za hotovou práci.

2. Nechoďte pozdě

Někteří z vás (neříkám rozhodně všichni) máte tendenci chodit pozdě na porady, schůzky, školení… Výmluvy na dopravní zácpu nebo jiné problémy, které vás zbrzdily, vás jen řadí mezi chorobné opozdilce. A ne, opravdu to není úsměvné. Extra káva, dřívější autobus nebo dvojitý alarm na budíku...  Naučte se chodit včas, ať to stojí, co to stojí.

3. Odpovídejte ihned

Možná si s odpovědí nejste na 100 % jistí nebo ji prostě nevíte, ale nechávat email bez odpovědi den, dva nebo déle je nedbalost. Neignorujte svou povinnost a raději si získejte respekt tím, že od vás odpověď dostane každý a rychle.

4. Dotahujte věci do konce

Jako manažer máte být hlavně podporou týmu. Pokud vás někdo požádá o informaci nebo radu, neodkazujte jej na někoho dalšího, protože sami třeba nevíte. Stejně tak v případě, že někdo z týmu potřebuje vaši pomoc. A nenechte se prosit dvakrát. Je to trapné, když vám musí ostatní připomínat vaše sliby. Sebeřízení je také důležité!

-bn-

Zdroj: The Muse - americký web s tipy pro rozvoj kariéry a dlouhodobý profesionální růst
Zobrazit přehled článků ze zdroje The Muse
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace