Ne, poradu ne!

Vytisknout

Téměř žádný podnik nechápe zvyšování počtu porad jako způsob zvyšování produktivity. Manažeři se naopak většinou domnívají, že by produktivitě prospěl kvalitativně i kvantitativně nižší počet porad. Problém bývá nejčastěji v tom, že manažeři pořádají porady jen proto, aby ukázali, že se zaměstnanci komunikují. Porady je ale třeba předem důkladně organizovat, aby byly efektivní.Před každou další poradou se tedy nabízí položit si několik jednoduchých otázek:- Je nutné, abych se této porady…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace