Jak správně komunikovat

Vytisknout

Komunikační dovednosti nejsou jen jedním ze základních předpokladů úspěchu v zaměstnání, ale i dobrých vztahů na pracovišti. Každý zaměstnanec musí denně komunikovat verbálně či neverbálně prostřednictvím osobních rozhovorů, telefonátů, e-mailů, dopisů a dalších kanálů se svými kolegy, nařízenými nebo zákazníky. Někteří se s komunikačními schopnostmi již narodili, ostatní se jim však mohou také naučit. Efektivní komunikace má svá pravidla, přičemž každý druh komunikace má své vlastní…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace