Co říkáte, i když to výslovně neříkáte?

Vytisknout

Většina manažerů si uvědomuje, že jedním z nejdůležitějších prvků úspěchu v obchodním světě je efektivní komunikace, rámci organizace i mimo ni. Stejně tak jako existuje celá řada komunikačních forem, existují i různé tóny komunikace, které jdou ruku v ruce se sdělovanými obsahy. Někdy má to, co chceme předat v komunikaci jen pramálo společného se slovy, která nám vycházejí z úst.Více než slova dokáží někdy vyjádřit pohledy, představy nebo i věci, které neřekneme. Tón komunikace je proto stejně…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace