4 hnací síly transformace (1/3): Optimalizace produktu a zákaznické cesty

Není snadné přetavit technologické průlomy ve srovnatelně významné průlomy v růstu produktivity a výkonnosti.

Globálně se dá říci, že dnes potřebujeme zvýšit produktivitu alespoň o 20 %. Často je však problémem to, že investice do nových technologií jsou příliš vysoké, zatímco investice do schopností a dovedností zaměstnanců zůstávají neúměrně nízké.

Technologie pak nepřinesou tolik užitku, kolik by mohly. Musejí být zaváděny rozumně a ruku v ruce s širší transformací toho, jak fungují celé firmy.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

4 hnací síly transformace (1/3): Optimalizace produktu a zákaznické cesty

Aktuální

4 hnací síly transformace (3/3): A co lidé?