Online nástroje, které vám zadarmo usnadní práci

Ilustrační snímek

Pro úspěšné podnikání dnes není třeba rozsáhlých investic do softwaru, protože základní potřeby každé menší firmy mohou být uspokojeny některým z online nástrojů, kterých je na internetu k dostání mnoho – i bezplatně. Seznam těch nejužitečnějších přinesl web businessknowhow.com. Některé z nich vám mohou práci usnadnit opravdu hodně a navíc s nulovými náklady.

Nástroje pro projektový management

Trello – Pomůže každému, kdo je na volné noze. Každý profesionál může s tímto nástrojem snadno řídit projekty, ať už jsou vedené ostatními, nebo vámi.

Zoho  – Jde o další nastroj pro řízení projektů, který navíc umožňuje integraci s nástroji Google Apps. Tyto dva nástroje, dostupné zdarma, tak můžete užívat dohromady. Mnoho z toho, co je možné udělat v Google Docs nebo v Microsoft Office, zvládne i Zoho. S tímto nástrojem můžete dokonce uspořádat i online meeting, protože jde také o nástroj pro pořádání telekonferencí.

Nástroje pro ukládání souborů

Google Drive – K dispozici budete mít zdarma až 15 GB volného prostoru.

Dropbox – Jde o nesmírně populární nástroj pro ukládání souborů. Pro malé firmy mohou být 2 GB dost, ale větší firmy si možná budou muset zakoupit upgrade, který Dropbox nabízí.

Evernote – Můžete si snadno uložit cokoliv, na co na internetu narazíte. Později se k tomu vrátíte – a díky tomu ušetříte čas, protože nemusíte opětovně vyhledávat zajímavý obsah, na který jste narazili např. při práci. Také si můžete ukládat vlastní obrázky a dokumenty, což je praktické především tehdy, když si potřebujete udržet přehled o nějakém tématu, kterým se zrovna zabýváte.

Tvorba dokumentů

Google Docs  – V Google Docs můžete vytvářet základní tabulky a prezentace, stejně jako textové dokumenty. Pokud často tvoříte texty nebo vytváříte velký objem korespondence, je to ten pravý nástroj.

ThinkFree – Až 1 GB volného místa pro vaše texty, tabulky a prezentace, které také přímo zde můžete vytvářet.

Plánování schůzek

Doodle – Je skvělý pro plánování skupinových schůzek – každý může hlasovat pro čas, který mu nejvíc vyhovuje.

YouCanBook.Me – Nástroj, který si rozumí s Google Calendar (který je také zdarma).

Calendly – Také nabízí možnost integrace s Google Calendar. Můžete si nastavit automatické upomínky, takže nikdy nezapomenete přijít na schůzky naplánované skrze tento nástroj.

Správa e-mailových kampaní

MailChimp – 2,000 kontaktů je zdarma, proto je tento nástroj vhodný především tehdy, když s e-mailovými kampaněmi začínáte.

MailerMailer  – Umožní vám zaslat až 200 zpráv měsíčně zdarma.

Jaké neplacené online nástroje používáte vy?

-jk-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How