Nepodceňujte internetové diskuse

Vytisknout

Internetové diskuse či blogy mohou firmám mnohé napovědět o tom, co si myslí spotřebitelé o jejich produktech a nových trendech. Příspěvky diskutujících jsou různé, od porovnávání spotřební elektroniky nebo automobilů, přes názory na hudbu, filmy, knihy, služby bank nebo telekomunikačních operátorů až po rady, jak se starat o novorozence. Někdy bývají podbarvené emocemi, někdy příliš stručné, jindy zase odborné. Vytřídit z nich pověstné zrno od plev není jednoduché, kdo to však dokáže, získá…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace