Jak (ne)přijít o důvěryhodnost na LinkedInu?

Ilustrační snímek

Profil na sociální síti LinkedIn má v současné době více než 135 milionů profesionálů z celého světa. Chcete-li mezi nimi vyniknout, a získat tak více profesionálních kontaktů či vysněné pracovní místo, měli byste se vyvarovat chyb, které se v mnohých profilech opakují. Nejčastěji chyby popsal server Inc.com.

1. Neprofesionální fotografie

Fotografie ve vašem profilu na profesní síti by neměla být pořízena mobilním telefonem v nočním klubu. Ideální je použít fotografii od profesionála, která vás zobrazí ve vaší profesní roli.

2. Podlézavá doporučení

Doporučení od ostatních vám má dodat důvěryhodnost. Pokud však budou přetékat superlativy, nepůsobí důvěryhodně. Zobrazujte proto pouze doporučení, která popíší vaše konkrétní úspěchy a konkrétními dopady na úspěch organizací, v nichž jste pracovali.

3. Odkazy na příliš osobní weby

Pokud přikládáte odkazy na vaše vlastní webové stránky, měly by to být pouze stránky s profesionálním obsahem. Svůj osobní život držte stranou.

4. Odkazy na bujaré mládí

Počítejte s tím, že lidé, kteří si vás najdou na LinkedInu, budou hledat informace o vás i na Googlu. Stačí tedy na LinkedIn uvést, kam jste chodili na střední školu a podle toho se Googlu objeví stránky s vašimi fotografiemi z bujarých večírků. To může poškodit vaši kariéru. Nejprve si proto sami ověřte, co se o vás na ve vyhledávačích najít a podle toho vytvářejte svůj profesionální profil.

5. Překlepy a gramatika

Slabé jazykové dovednosti o vás vypoví hodně. Najměte si profesionála alespoň na to, aby po vás váš profil přečetl.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com