Strategické plánování nebo objevování? (2/2) Volte obě cesty

V předchozím článku jsme viděli, že plánování bývalo skutečným základem každé strategie. V minulosti jsme se mohli spolehnout na analytické procesy, které nám umožňovali dát dohromady naši strategii. Proto byli manažeři vždy tak zaměřeni na čísla.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Strategické plánování nebo objevování? (1/2)

Aktuální

Strategické plánování nebo objevování? (2/2) Volte obě cesty