Online trh práce v ČR (2/2): Kde se vyplatí inzerovat pracovní pozice

V úvodním článku o stavu tuzemského online trhu práce jsme se zabývali téměř monopolním postavením společnosti LMC (Alma Media), provozovatele portálů Jobs.cz, Prace.cz, Profesia.cz, Monster.cz nebo Jobote.cz. Jasně jsme si ukázali, že český online trh práce se vyvíjí opačným směrem, než je tomu ve světě, kde jsou tradiční pracovní portály, jako například Monster.com, doslova válcovány sociálními sítěmi v čele s LinkedInem.

Čísla nám odhalila, že zatímco společnost LMC dosahuje obratu přes 600 milionů korun ročně (2015), ostatní hráči se pohybují v řádech maximálně jednotek milionů snad možná s jedinou výjimkou portálu Jobdnes.cz. Podívejme se ale na další čísla – orientační návštěvnost pracovních portálů a ceny inzerce. Blíže se také seznámíme s tím, kdo jednotlivé portály vlastní.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Články v sérii

Aktuální

Monster.com: Monstrózní vzestup a pád pracovního portálu

Aktuální

Online trh práce v ČR (1/2): Pár statečných a stroj na peníze

Aktuální

Online trh práce v ČR (2/2): Kde se vyplatí inzerovat pracovní pozice

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace