Jak napsat business case k projektu

Vytisknout

Máte nápad na nový projekt a chcete jej představit svým nadřízeným nebo potenciálním investorům. Říkáte si, že důvody vzniku a přínosy tohoto projektu jsou tak zřejmé, že je nebude muset nijak složitě vysvětlovat. Právě zde však může nastat problém. Lidé, kteří budou rozhodovat o osudu vašeho projektu, očekávají, že předložíte pádné argumenty. Nedají vám svou důvěru a peníze, pokud je nepřesvědčí váš obchodní scénář (business case). Jak by měl takový scénář vypadat? 1. Popište současnou situaci…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace