Kdo má u nás nejpůsobivější firemní image?

Letos proběhl osmý ročník soutěže o nejpůsobivější firemní image. Sdružení Rhodos vyhlásilo vítězné firmy v 19 oborových kategoriích. Také byl poprvé vyhlášen držitel nové prestižní kategorie Bílý Rhodos a rovněž poprvé společnost s nejlepší image v oblasti filantropie. Již tradičně obdržely zvláštní cenu Modrý Rhodos firmy, které se v minulosti umístily ve své kategorii třikrát na prvním místě. Stejně jako v loňském roce i letos měla veřejnost a novináři možnost zvolit společnost, která má podle nich nejlepší image. Cenu nelze jinak získat, než nepřetržitým investováním do dobrého jména značky. Nezáleží na tom, zda je společnost malá či velká, zda má momentálně nejlepší výrobky či super výkonné manažery, ale na pověsti, kterou si vybudovala a hlavně udržela.

Soutěž Rhodos je unikátní nejen tím, že již osmým rokem oceňuje image firem působících na českém trhu, ale i svou objektivitou založenou na detailním výzkumu, který provádí společnost GfK Praha. Cenu Bílý Rhodos za nejlepší image bez ohledu na vyhlášené kategorie získala Škoda Auto, a.s. Cenu Modrý Rhodos letos získaly Mercedes Benz a ING penzijní fond. Mezi hlavní oborové kategorie patřili výrobci mobilních telefonů, cestovní kanceláře a banky.
-ba-
Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny