Hodnota personalizace při řízení vztahů se zákazníky

Asi každý manažer tuší, že čím více bude se svými zákazníky, obchodními partnery a zaměstnanci jednat jako s jedinečnými bytostmi a individualitami, tím snáze jim může nabízet své služby a produkty a udržovat s nimi dobré vztahy. Zákaznické personalizaci, jak se tento přístup nazývá, však musí předcházet detailní poznání zákazníků. K tomuto účelu nám mohou pomoci moderní technologie, které umí dát do souvislosti skupiny uživatelů a data o obsahu, který tyto skupiny považují za užitečný.

Personalizační nástroje musí provádět celkem čtyři úkony: shromažďovat data, označovat obsah, mapovat shromážděná data na daný obsah a dynamicky vybírat obsah, který se na webové stránce zobrazí. Jak se dají shromažďovat a třídit data o zákaznících? Odborníci se shodují na několika možných způsobech, z nichž každý je použitelný pro jiný typ společnosti:
* Podle povahy navštívených stránek.
* Podle dat vyplněných ve formulářích.
* Podle produktů/služeb, které zákazník v minulosti vyžadoval.
* Podle vývoje chování a preferencí.
Zdroj: E-doc Magazine - server s informacemi o správě podnikového obsahu a CRM
Zobrazit přehled článků ze zdroje E-doc Magazine
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace