Vezměte čas do vlastních rukou

Illustration

Jak se rozvíjí naše kariéra, přibývají nám povinnosti a odpovědnější práce. S každým povýšením nás čekají náročnější úkoly, které navíc zabírají více času. Čím dál častěji říkáme „Nemám čas“ nebo „Tlačí mě čas“, a přitom po uplynutí pracovního dne máme pocit, jako bychom nic neudělali. Jen málokdo si však umí správně naplánovat svou práci na celý den. Při vytváření denního rozvrhu je totiž třeba brát v úvahu i osobní preference a biorytmy.

Někteří manažeři doporučují neplánovat si dopodrobna každý úkol. Stačí se řídit obecným rámcem a úkoly přijdou samy. Je však nutné nejprve splnit záležitosti, které skutečně nepočkají. Aby se manažeři zbavili nutnosti své podřízené kontrolovat (která zabírá poměrně velké množství času), měli by jim poskytnout např. kurzy time managementu, aby se naučili organizovat si svoji práci sami. Pokud však člověk nemá vlastní vnitřní motivaci a není například v práci spokojený, nepomohou ani ty nejlepší manažerské strategie.

Article source The Leader - Ruský magazín pro manažery a vedoucí lidských zdrojů
Read more articles from The Leader