Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 825 článků.

Článek v rámci předplatného icon Obraz společnosti závisí na PR

20.8.2008 

Public relations neboli PR mnozí tento pojem vůbec nedokážou dešifrovat. Skrývá se pod ním jedna z novějších profesí. Tvořivá a náročná, jako většina těch, které lidé označují slovem zajímavé.Většina…

Článek v rámci předplatného icon PR kampaň pro malou firmu

7.8.2008 

Řada malých firem se snaží zvládnout PR kampaně vlastními silami, ale selhává vzhledem knedostatku zkušeností a kontaktů. Článek proto přináší několik tipů, jak uspět.- Hledejte agenturu, která se…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy pro budování značky

3.8.2008 

Branding je především záležitostí budování vztahů. Článek přináší čtyři tipy, jak efektivně budovat značku.- Měli byste znát součásti silné značky. Silnou značku tvoří z25 procent vůdcovství, z25…

icon Na co pozor při vyjednávání platu

28.7.2008 

Přetřes platu snadřízeným není nikdy snadný. Bohužel ne tak, jak to hlásá teorie požádej a dostaneš. Když si řeknete o vyšší plat příliš a brzy, můžete dostat nálepku chamtivec. Pokud si řeknete málo,…

Článek v rámci předplatného icon Základy marketingu pro neziskové organizace

2.7.2008 

Marketing je pro mnoho neziskových organizací neznámý koncept. Přitom je důležité, aby marketing chápaly nejen jako uzavírání obchodů nebo získávání darů. Marketing je pro ně také způsob, jak…

Článek v rámci předplatného icon Někdy se se šéfem prostě nedohodnete

31.5.2008 

Jste profesionál zodpovědný za mnoho detailů, často uprostřed korporačního chaosu. Ale co když váš šéf neustále obviňuje za věci, které nejsou vaše chyba, a vaší skutečnou práci nikdy neocení?Na…

icon Pracujete, nebo jste na dovolené?

23.5.2008 

Existuje celá řada důvodů, proč se někteří zaměstnanci cítí nuceni vzdát svého volna, nebo během něj opakovaně kontaktovat pracoviště. Někteří se obávají, že když jsou pryč a věci běží hladce, bude se…

icon Komunikace v obtížných časech

9.4.2008 

Ve složitých obdobích nemusíte mít strach, že byste komunikovali příliš mnoho. Právě naopak. Poslouchejte příběhy, které si lidé vytvářejí na základě vašich zpráv a nikdy se jim nevysmívejte. Je až…

icon Jak budovat PR HR oddělení

3.4.2008 

Jsem pro HR náročný zákazník, ale chápající říká Milena Linhartová, ředitelka úseku Péče o zákazníka společnosti ČEZ Zákaznické služby.HR je stále ještě vmnohých společnostech bráno jako…

Článek v rámci předplatného icon Jak využít e-mail k posílání tiskových zpráv

14.3.2008 

Staré pořekadlo říká, že pokud máte jen kladivo, všechno vypadá jako hřebík. Stejně je tomu i u e-mailu. Pronikl do všech firem a je často preferovanou metodou komunikace. Média jsou denně zaplavována…

Co dělat, aby vaše společnost neztratila důvěru?

12.2.2008 

Důvěra má podstatný vliv na rozhodování, která lidé dělají. Jak vsoukromí, tak i vpráci. Důvěra se stává klíčovým faktorem budování reputace.Průzkum mezinárodní PR agentury Golin/Harris poukázal na…

Pryč s kójemi?

30.1.2008 

V době zvýšeného chaosu na pracovišti je způsob, jak vyživovat pracovní sílu a udělat z pracoviště adekvátní místo pro podporupracovní morálky, způsobem, jak pracoviště zlidštit. Mezi současné trendy…

icon Nahraďte hromadné e-maily firemními časopisy

10.12.2007 

Do e-mailových schránek zaměstnanců se denně hrnou desítky někdy i stovky elektronické korespondence. Není tedy divu, že ji musejí určitým způsobem selektovat. Řada pracovníků tak jako první vynechává…

10 důvodů pro relaxační koupel

6.12.2007 

1. Budete vonět. Koupel, zejména kombinovaná s aromaterapií, je skvělým způsobem, jak uklidnit a povzbudit unavené tělo.2. Odpočinete si po práci. Hektický pracovní rozvrh může být vzrušující, když se…

Článek v rámci předplatného icon Když šéf není v práci, myši mají pré

15.11.2007 

Tři čtvrtiny zaměstnanců uvádějí, že jsou stejně produktivní, když je jejich šéf pryč. 23 procent pak říká, že je v šéfově nepřítomnosti produktivnější. Tendenci odkládat úkoly mají jen 2 procenta…

Výpis 661675 z celkem 825