Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 818 článků.

Článek v rámci předplatného icon Desatero rychlého a snadného PR

11.8.2009 

PR může být nenákladnou a efektivní cestou k získání větší pozornosti pro vaše produkty, oslovení více zákazníků a vybudování silnější značky. Zapamatujte si, že základem PR je důvěryhodnost. Pak se…

icon Nahý pátek: HR, nebo PR?

4.8.2009 

Reklamní agentura Onebestway z britského Newcastlu přišla s neotřelým nápadem, jak odstranit komunikační bariéry mezi svými zaměstnanci. V rámci tzv. nahého pátku vyzvala své lidi, aby přišli do…

Článek v rámci předplatného icon Jak na PR v malé firmě

28.7.2009 

PR je více než publikování článků, reklama a marketing. Jde především o budování vztahů a rozvíjení silného, pozitivního image firmy. Klíčem k efektivnímu PR v malé firmě je konzistentnost. Jednotlivá…

10 kroků k lepšímu vyjednávání

21.7.2009 

V období, kdy se firmy snaží ušetřit co nejvíce nákladů, se schopnost vyjednávání stává stále hodnotnější obchodní dovedností. Článek shrnuje deset rad, jak se stát lepším vyjednavačem.- Pochopte…

Článek v rámci předplatného icon 6 lekcí od nejlepší marketingové kampaně všech dob

15.7.2009 

Letošní ročník mezinárodního festivalu reklamy v Cannes přinesl velké překvapení. Jedna marketingová kampaň získala cenu hned ve třech kategoriích - přímé reklamě, kybernetické reklamě a PR. To se…

Článek v rámci předplatného icon PR ve světle ekonomické krize

13.7.2009 

I když na počátku hospodářského zpomalení tvrdili odborníci na PR, že tento levný" komunikační nástroj s velkým potenciálem jen poroste, podstatná část firem letos ve srovnání s minulými roky…

icon Jak se stát efektivním poradcem svým zaměstnancům

25.5.2009 

Moderní komunikační technologie změnily pracoviště. Přes veškeré jejich výhody však manažeři stále potřebují být připraveni na osobní jednání se zaměstnanci. Typickým příkladem je například…

Článek v rámci předplatného icon Marketing levněji, ale chytře

18.5.2009 

Marketing je vobtížných dobách často považován za luxus. Ve skutečnosti je však dobrý marketing investicí, která se vyplatí. Vzhledem ktomu, jak dnes firmy šetří na marketingu, je čas využít toho a…

Článek v rámci předplatného icon Nepodceňujte mediální trénink

5.5.2009 

Investovali jste čas a peníze do PR kampaně. Provedli jste potřebné průzkumy, vytvořili svá klíčová sdělení, sestavili svůj příběh a nakonec si zajistili rozhovor vmédiích. Ten však nedopadne dobře,…

Základy PR se nemění

24.4.2009 

Vsoučasné době se hodně mluví o tom, jak sociální média a digitální marketing mění podobu public relations. Tradiční postupy PR však stále mohou pomoci ktomu, aby firmy mohly úspěšněji řídit své…

Článek v rámci předplatného icon 11 opomíjených cest k rozvoji kariéry

14.4.2009 

I vdobě ekonomické krize existují možnosti, jak rozvíjet kariéru. Článek upozorňuje na jedenáct jednoduchých, ale často opomíjených způsobů.- Požádejte o pomoc profesionály zvaší komunity. Nebojte se…

Inspirujte svou vizí bez ohledu na dobu

24.2.2009 

Vkritických obdobích všichni potřebujeme inspiraci, vyjasnění své situace a soustředění na správné věci to vše nám může poskytnout sdílená vize. Vytváření oddanosti vůči vizi je úkolem vůdce, ať už…

icon On-line newsroom v deseti krocích

24.2.2009 

Vytváření on-line newsroomu (sekce pro média) nemusí být největší prioritou vaší PR kampaně. Můžete se tak však připravit o bezplatnou publicitu. Stačí vám přitom deset jednoduchých kroků.- Tiskové…

Chronické choroby vašich prezentací

22.12.2008 

Zde je několik nemocí , které často napadají vaše prezentace:Syndrom splašené myšiPříznaky: Neustálé a chaotické pohyby myší po obrazovce s prezentací. Publiku je to přirozeně nepříjemné a po delší či…

Článek v rámci předplatného icon Co očekávat od příštího roku

5.12.2008 

Všechny naděje, že se propouštění omezí jen na finanční sektor, jsou pryč. Výrobní, farmaceutický, energetický a další plánují letos osekat bonusy a snižovat stavy v roce příštím.Stéměř čtvrtinou…

Výpis 631645 z celkem 818