Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 821 článků.

Článek v rámci předplatného icon Když se média mýlí

5.2.2013 

Stalo se to už mockrát média obviní nevinné a ti už jen těžko někoho přesvědčí, že jsou vlastně poctiví. Existuje nějaká obrana, pokud se to stane vaší firmě? Podle PR Daily jsou přinejmenším 3…

icon Tisková zpráva jako symbol PR komunikace

16.1.2013 

Tisková zpráva je žánrem, od něhož si jejich tvůrci slibují široký mediální dosah. Vzhledem k tomu, že publikum je dispersní (různorodé) a tisková zpráva má za úkol pokud možno ovlivnit a zaujmout…

icon Lepší zapojení zaměstnanců může ušetřit stamiliony ročně

17.12.2012 

Praha, 12. 12. 2012 Ukazuje to průzkum Gallupova ústavu v Německu, který možné roční úspory vyčíslil na 10,5 miliardy eur. V ČR je tato oblast spíše nedotčená, příklady však existují, především u…

Jak být v práci spokojenější

27.1.2013 

Spokojenost v práci ovlivňuje celá řada faktorů: vztahy s kolegy a nadřízenými, vyváženost pracovního a osobního života, pracovní prostředí a zdroje, odměna, příležitosti k růstu, firemní kultura,…

Článek v rámci předplatného icon Když vám psaní nejde od ruky..

17.1.2013 

Máte napsat PR článek nebo tiskovou zprávu, ale dostali jste se na mrtvý bod? Potom na chvilku vstaňte od počítače a vyzkoušejte následující rady portálu PR Daily. Sežeňte si více podkladů. Možná…

icon Tisková zpráva jako symbol PR komunikace

16.1.2013 

Tisková zpráva je žánrem, od něhož si jejich tvůrci slibují široký mediální dosah. Vzhledem k tomu, že publikum je dispersní (různorodé) a tisková zpráva má za úkol pokud možno ovlivnit a zaujmout co…

Lidija Erlebachová se vrací do pozice manažerky korporátní komunikace společnosti Henkel ČR

16.1.2013 

Na pozici manažerky korporátní komunikace a tiskové mluvčí společnosti Henkel ČR se po mateřské dovolené s platností od 1. ledna 2013 vrací Lidija Erlebachová. Zodpovědná bude za řízení externí i…

Anna Gruberová, nová ředitelka divize Audi společnosti Porsche Česká republika

8.1.2013 

Ředitelkou divize Audi společnosti Porsche Česká republika, největšího importéra nových vozů do ČR, byla s účinností od 1. ledna 2013 jmenována Anna Gruberová. Stane se tak první ženou ve vedení…

Článek v rámci předplatného Michaela Dvořáková, nová manažerka firemní komunikace ve společnosti SAFINA

7.1.2013 

Společnost SAFINA, a.s., vedoucí zpracovatel materiálu s obsahem drahých kovů ve střední a východní Evropě, s potěšením oznamuje, že jmenovala do nově vytvořené pozice - manažerka firemní komunikace -…

Článek v rámci předplatného icon Jak funguje komplexní vzdělávací systém ve společnosti Veletrhy Brno

2.1.2013 

Vzdělávací a poradenská společnost INSTITUT INPRO, a.s. dlouhodobě spolupracuje s akciovou společností Veletrhy Brno v celé řadě vzdělávacích projektů, zaměřených na profesní a osobnostní rozvoj…

icon Jak se vyměňuje žárovka v oddělení PR?

31.12.2012 

Pokud se chceme vcítit do cílové skupiny, musíme se nejdříve umět sami na sebe podívat z jiné perspektivy. O PR to platí dvojnásob, protože právě v tomto oboru je zajišťována komunikace s mnoha…

Bohdana Horáčková, nová country manažerka ČEZ Polsko

27.12.2012 

Novou country manažerkou ČEZ Polsko se od 1. února 2013 stane Bohdana Horáčková. Bude tak historicky první ženou na pozici country manažerky ve Skupině ČEZ. Na pozici vystřídá Kamila Čermáka, který…

icon Nejlepší a nejhorší čas pro e-mailové oslovení

20.12.2012 

E-mail má své stálé místo v marketingu i PR. Kromě toho je i běžným komunikačním kanálem s obchodními partnery a agenturami. A v nejbližší době jím i zůstane. O to zajímavější jsou proto zjištění…

icon Jak na program pro návrat zaměstnanců po delší době

17.12.2012 

Uvažujete o zřízení programu, který bude pomáhat vašim zaměstnancům s návratem do práce po delší době nepřítomnosti nebo již takový program máte, ale chcete jej vylepšit? Pak si přečtěte následující…

Článek v rámci předplatného icon Nástroje internetového marketingu v praxi malých a středních podniků

13.12.2012 

Dnešním společnostem a marketérům už nestačí pouze znalosti klasických prvků marketingového mixu. Musí mít povědomí o technických aspektech a možnostech moderních technologií, aby věděli, jak nejlépe…

Výpis 421435 z celkem 821