Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 818 článků.

Článek v rámci předplatného icon Čemu se vyhnout během rozhovoru s klientem

12.3.2015 

Slova jsou mocná a během obchodování to platí dvojnásob. Hlavně v počátku vašich obchodních snah byste svá slova měli dobře vybírat a neplýtvat s nimi. Je dobré vyhnout se slovíčku ale, které se může…

icon Prosazování firemních hodnot je nikdy nekončící proces

24.2.2015  Rozhovor s Olegem Spružinou, generálním ředitelem společnosti TÜV SÜD Czech

Mnoho českých firem v současné době řeší, jakým způsobem přinést čerstvou energii do chodu podniku a jak více zapojit, inspirovat a motivovat své zaměstnance. Připomenutí záměru firmy a jejích…

Článek v rámci předplatného icon Vyvarujte se chyb ve financování svého podnikání

23.2.2015 

Ať jste začínající podnikatel nebo již máte nějaké zkušenosti, můžete se čas od času dopouštět chyb ve financování svého byznysu. Obzvláště v začátcích podnikání vám může pomoci měsíční předplatné na…

Článek v rámci předplatného Třikrát z praxe: Proč studovat MBA?

23.2.2015 

Mnozí z těch, kteří budují svou kariéru, jistě pomýšlí na pracovní postup a prohlubování své praxe ve firmě či oboru. Jenže jaká je šance na úspěch? Pracovitost a odpovědný přístup k práci nemusí být…

Článek v rámci předplatného Chytří pomocníci pro práci s informacemi

20.2.2015 

Práce s informacemi je čím dál více náročnější. Vyznat se v záplavě dat, které se na nás každý den valí, vytřídit je a paretovsky zvolit ty nejdůležitější pro další práci či rozhodování, není lehké.…

Naučte se kultivovaně mluvit a zaujmout své publikum

9.2.2015 

Na veřejnosti, před kamerou, na poradě s kolegy, před klientem... Váš hlas může být silným nástrojem, který uplatníte v různých sférách lidské činnosti. Otázkou zůstává, umíte jej správně používat?…

icon Jak si říct o doporučení

28.1.2015 

Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami, v této oblasti se často chybuje. Základem získávání kvalitních referencí je umění správně si o ně říct. Pokud si myslíte, že…

icon Nabídněte zákazníkům něco navíc

22.1.2015 

Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči zákazníkům. Vaše zprávy by měly být osobní, měly by nabízet informace, ke kterým by se jinak zákazník těžko dostával, a tím…

6 způsobů, jak si (ne)zničit vztahy s podřízenými

2.1.2015 

Úspěch manažera se odvíjí především od toho, jaké vztahy si dokáže vytvořit se členy svého týmu při každodenní spolupráci. Ne nadarmo se objevuje stále více průzkumů, které ukazují, že zaměstnanci…

Článek v rámci předplatného Hana Klímová, nová manažerka komunikace a PR společnosti LASVIT

17.12.2014 

Novou manažerkou komunikace a PR české sklářské a designérské společnosti LASVIT se stává Hana Klímová. Zodpovědná bude za externí a interní komunikaci firmy, zastávat bude také funkci tiskové mluvčí.…

icon Průzkum ukázal, jak v českých firmách funguje interní komunikace

11.12.2014 

Institut interní komunikace (IIK) provedl koncem letošního roku průzkum zaměřený na stav interní komunikace v Čechách. Oslovil přes sedmdesát manažerů a zaměstnanců, kteří se v rámci své pracovní…

Studie: Podíl žen ve vedení firem v ČR

8.12.2014 

Největší podíl žen ve vedení firem v České republice je v odvětví zdravotnictví, farmaceutického průmyslu a pojišťovnictví. Nejmenší podíl manažerek je naopak v energetice, bankovnictví a…

Jaké jsou aktuální trendy v B2B marketingu?

20.10.2014 

které online nástroje opravdu fungují nebo na jakých akcích by rozhodně neměli chybět vaši obchodní partneři? Marketingoví ředitelé, manažeři a všichni ti, kteří rádi čerpají nové podněty pro…

icon Co pálí INterku?

13.10.2014 

Inspirace, praktické návody a studie, networking. To byly hlavní spojníky letošního již 10. ročníku IN Communication Fora pořádaného společností top vision dne 1. října 2014 v renovovaném pražském…

Článek v rámci předplatného icon Klíč k růstu platů je kombinací zvýšení kompetencí, budování důvěry a strategického budování kontaktů

3.10.2014 

Vrcholoví manažeři ve střední a východní Evropě mohou a měli by usilovat o zvýšení svých mezd v budoucnosti zvyšováním svých kompetencí, rozvíjením důvěry a budováním strategických kontaktů. To je…

Výpis 301315 z celkem 818