Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pr" bylo nalezeno 825 článků.

icon Jak získat nového zákazníka (1/3)

13.5.2015 

Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace. Současná tržní situace, kdy se zkracuje živostnost zákazníka a zmenšují se objemy zakázek, nutí takřka…

icon Společenskou odpovědnost musíte brát vážně

30.4.2015 

Definice společenské odpovědnosti firem (CSR) říká, že jde o dobrovolné zapojování sociálních a ekologických hledisek do každodenních firemních operací a interakcí se zaměstnanci, zákazníky,…

7 chyb slabých lídrů

28.4.2015 

Patříte k zaměstnancům s největším přínosem pro vaši firmu. Daří se vám získávat nové klienty nebo vyvíjet nové produkty. Nezdá se však, že by se ostatní prali o to být ve vašem týmu nebo se na vás…

icon Vyhrajte volný vstup na výroční konferenci PMF: SÍLA HR aneb Čtyři stupně k úspěchu!

13.4.2015 

Jaká je přidaná hodnota HR? Jaký je přínos HR z pohledu jeho interních zákazníků? Jak se mění podoba HR servisu?Atraktivitu konference podtrhne zahraniční řečník a duety CEO v doprovodu jejich HR…

icon Zveme Vás na výroční konferenci People Management Fora: Síla HR aneb Čtyři stupně k úspěchu!

Audio  7.4.2015 

Jaká je přidaná hodnota HR? Jaký je přínos HR z pohledu jeho interních zákazníků? Jak se mění podoba HR servisu?Atraktivitu konference podtrhne zahraniční řečník a duety CEO v doprovodu jejich HR…

Článek v rámci předplatného icon Zajistěte své PR kampani úspěšnost

26.3.2015 

Najmutí PR agentury vám nutně nezajistí úspěch. Svět PR se během poslední dekády hodně změnil hlavně vlivem sociálních médií. Výběru PR odborníků proto věnujte velkou pozornost. Následně je zahrňte do…

Úspěšní lidé ovládají řeč těla

19.3.2015 

Devadesát procent lidí, kteří dosahují mimořádných úspěchů, má vysokou emoční inteligenci. K té patří i schopnost pracovat s řečí těla, jejímž prostřednictvím dávají najevo svou důvěryhodnost. Řeč…

Článek v rámci předplatného icon Čemu se vyhnout během rozhovoru s klientem

12.3.2015 

Slova jsou mocná a během obchodování to platí dvojnásob. Hlavně v počátku vašich obchodních snah byste svá slova měli dobře vybírat a neplýtvat s nimi. Je dobré vyhnout se slovíčku ale, které se může…

icon Prosazování firemních hodnot je nikdy nekončící proces

24.2.2015  Rozhovor s Olegem Spružinou, generálním ředitelem společnosti TÜV SÜD Czech

Mnoho českých firem v současné době řeší, jakým způsobem přinést čerstvou energii do chodu podniku a jak více zapojit, inspirovat a motivovat své zaměstnance. Připomenutí záměru firmy a jejích…

Článek v rámci předplatného Třikrát z praxe: Proč studovat MBA?

23.2.2015 

Mnozí z těch, kteří budují svou kariéru, jistě pomýšlí na pracovní postup a prohlubování své praxe ve firmě či oboru. Jenže jaká je šance na úspěch? Pracovitost a odpovědný přístup k práci nemusí být…

Článek v rámci předplatného icon Vyvarujte se chyb ve financování svého podnikání

23.2.2015 

Ať jste začínající podnikatel nebo již máte nějaké zkušenosti, můžete se čas od času dopouštět chyb ve financování svého byznysu. Obzvláště v začátcích podnikání vám může pomoci měsíční předplatné na…

Článek v rámci předplatného Chytří pomocníci pro práci s informacemi

20.2.2015 

Práce s informacemi je čím dál více náročnější. Vyznat se v záplavě dat, které se na nás každý den valí, vytřídit je a paretovsky zvolit ty nejdůležitější pro další práci či rozhodování, není lehké.…

Naučte se kultivovaně mluvit a zaujmout své publikum

9.2.2015 

Na veřejnosti, před kamerou, na poradě s kolegy, před klientem... Váš hlas může být silným nástrojem, který uplatníte v různých sférách lidské činnosti. Otázkou zůstává, umíte jej správně používat?…

icon Jak si říct o doporučení

28.1.2015 

Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami, v této oblasti se často chybuje. Základem získávání kvalitních referencí je umění správně si o ně říct. Pokud si myslíte, že…

icon Nabídněte zákazníkům něco navíc

22.1.2015 

Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči zákazníkům. Vaše zprávy by měly být osobní, měly by nabízet informace, ke kterým by se jinak zákazník těžko dostával, a tím…

Výpis 301315 z celkem 825