Archiv PR článků

Obchod má být hra mezi rovnocennými partnery. Co dělat, když to občas „drhne“?

Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase neprosperuje firma a nejsou provize. Z obchodování by se nicméně neměl stát úmorný boj o každou zakázku. Pokud takový pocit občas máte nebo vás trápí, že musíte klienty nahánět a neobejdete se bez dávání slev, pak můžete, stejně…

Propouštění zaměstnanců automaticky nezefektivní vaše mzdové náklady

V průběhu pandemie jsme psali o tom, že dnešní krize může být vnímána také…

LEARN & TECH 2020

icon Druhý ročník showcase technologií ve firemním vzdělávání LEARN & TECH 2020 se uskuteční na podzim v Praze

Již druhý ročník akce zaměřené na představení technologických řešení pro…

Ing. Aleš Krmela, MBA

MBA investice nebo náklad? Rozhodnutí je na vás

Uvažovali jste také o MBA studiu, ale při vašem průzkumu, co trh nabízí,…

Reportáž: Dokážete se ubránit manipulaci? A co když sami druhé manipulujete?

Setkali jste se už někdy ve svém životě s manipulativním chováním – ať už…

Smart Casual

Smart Casual. Dress code, který neexistuje?

Je dost dobře možné, že pokud jste člověkem, kterého mají lidé okolo vás…

Trauma se často projeví až po krizi, firmy by se nyní měly více zaměřit na zdraví zaměstnanců

Zdraví – podle Světové zdravotnické organizace je to „stav fyzické,…

Výpis 118130 z celkem 443