Mikeš: Zlatý věk reklamy skončil Odcházející poradce Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš hovořil pro Hospodářské noviny o reklamě nejen v České republice. Na otázku, proč jako jedna z nejvýznamnějších osobností českého reklamního průmyslu končí, odpověděl, že cítí, že už se opakuje. Navíc vidí, že reklamní trh v naší…
Tři ingredience přímého mailového kontaktu Nejlepší metodou pro oslovení velkého publika a shromáždění dat je přímý…
Polsko odmítlo unijní dohodu o DPH Polsko vpondělí jako jediné vetovalo dohodu o DPH, přestože ostatní státy…
Výhody malých firem - výsledky průzkumu Majitelé malých firem mají své starosti, ale také vědí, že v něčem jsou na…
Dostali jste někdy dopis od někoho, kdo byl dotčen nebo uražen vaším…
Překvapení rozvíjející se čínské ekonomiky Existují dva odlišné pohledy na Čínu a její rozvíjející se globální…
Ministerstvo financí bude zřejmě vetovat rakouský návrh na změny DPH Česká republika je na úterním jednání ministrů financí EU připravena…