Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Vybudujte si značku na Instagramu ve čtyřech krocích

Instagram je jedna ze sociálních sítí, která se v našich končinách stále rozšiřuje. Mnoho firem jí…

4 způsoby, jak navýšit počet sledujících vašeho profilu

Sociální sítě hýbou světem marketingu a prodeje. A to už nejen u té nejmladší generace. Know-how,…

Jak reagovat na negativní ohlasy na sociálních sítích

Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně pomocí sociálních médií, měli…

Hlasové vyhledávání: Jak se na ně připravit a co to znamená pro digitální marketing?

Používá to vůbec někdo? Google realizoval studii na vzorku 1400 Američanů napříč všemi věkovými…

Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli

Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník prodělá negativní zkušenost,…

6 způsobů, jak zaujmout na SnapChatu

SnapChat je pro uživatele zajímavý jako mezistupeň mezi komunikační platformou, přes kterou se…

Příklady úspěšných prezentací zkušeností klientů

Příběhy zákazníků, jejich zkušenosti a poznatky k nabízenému produktu mají v prodeji a prezentaci…

Jak zlepšit B2B strategii v obsahovém marketingu

Obsahový marketing nabývá na významu i v B2B. Proč? Průzkumy naznačují, že téměř polovina nákupčích…

5 koncovek e-mailů, které zaujmou klienty

S pozdravem, Děkuji, Na viděnou... Tak vypadají nejčastěji ukončení e-mailů. Možná by většinu z vás…

Výpis 145153 z celkem 987