Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 důvody, proč vám vaše webová stránka negeneruje dostatek nových klientů

Je to už velmi, velmi dávno, co webové stránky sloužily pouze jako jakýsi reklamní plakát firem nebo…

Vyhněte se nejčastějším chybám, kterých se lidé dopouští na LinkedIn

Síť LinkedIn je vynikajícím způsobem, jak být v obraze a vědět, co se děje u vašich obchodních…

Hromadné e-maily: Věty a fráze, které upoutají pozornost adresáta

Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto zásadní pro to, aby vaše…

Základy copywritingu pro webové stránky: Manuál krok po kroku

V tomto článku se nebudeme zaměřovat na technické poznatky a rady, jako je například…

4 tipy, jak zajistit, aby vaše webové stránky generovaly co možná nejvíce kvalitních kontaktů na potenciální klienty

Téměř každá firma a každý obchodník by uvítali větší přísun kvalitních, nových kontaktů na…

Jak okamžitě zvýšit návštěvnost vašeho blogu ve čtyřech krocích

Mít na svém webu blog přináší řadu výhod. Nejenže zvyšujete návštěvnost vaší webové stránky, ale…

Jak napsat obchodní nabídku klientovi e-mailem tak, aby si ji skutečně přečetl?

U zrodu velké části obchodních spoluprací stojí jeden e-mail s obchodní nabídkou nebo návrhem k…

Jak by měl vypadat e-mail s nabídkou pro klienta?

Komunikace přes e-mail má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a tedy i velmi oblíbený…

Fatální chyby při psaní e-mailů (ať už klientům nebo kolegům)

I přes nesčetné množství různých komunikačních kanálů se stále velká část pracovní komunikace…

Výpis 19 z celkem 977