Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z …
Získávání kontaktů na nové potenciální klienty je základem pyramidy, na jejímž vrcholu je obchodní…
V mnoha případech se stává, že se klientovi vaše nabídka líbí, ale nedokáže překonat nerozhodnost a…
Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny zúčastněné. Z pohledu obchodníka…
Mládí může být v obchodě jistým handicapem. Určité obory, především ty nové, mládí vyloženě přejí,…
Doporučení od stávajících klientů jsou jedním z nejkvalitnějších druhů kontaktů. Jestliže se vám…
Ne každý chce být známý jako prodejce. Kvůli stigmatům vážícím se k profesi prodejce chce být mnoho…
V téměř všech oborech je natolik bohatá konkurence, že nemá cenu vstupovat na trh, pokud vaše firma…
Ne všechny obchody vyjdou. Je ale vaší povinností coby cílevědomého prodejce dívat se na každý…