Mnoho prodejců má problém s tím, že nedokáží dotáhnout jednání s klientem do absolutního konce, ať…
Uvedení nového produktu na trh a jeho prodej se vždy v mnohém liší od obchodování se zavedenými,…
Slovní spojení nesebevědomý prodejce zní téměř jako oxymóron. Bez dostatečného sebevědomí totiž v …
Mnoho společností má příjmy primárně z dalších nákupů své dosavadní klientely. Dnes se ovšem…
Anglické slovní spojení conversion rate označuje obecně procentuální podíl úspěšně uzavřených…
Vánoční období představuje pro obchodníky žně. V některých oblastech méně, v některých více. Chcete-…
Každého obchodníka v určitých okamžicích čekají propady. Některé jsou způsobeny situací na trhu a…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který…
Většina obchodníků nese odpovědnost pouze za prodej, ale i za následné platby svých klientů. V …