Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které mohou působit na první…
Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité, jako vědět, co dělat.…
Některé obchody se táhnou do nekonečna, přičemž u mnohých z nich je délka celého procesu jedním z …
V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín upselling, který označuje případ,…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných…
Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se často nemáte šanci příliš…
Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo. Pokud vaše nabídka není…
Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se stává dobrým díky kombinaci…
Méně někdy znamená více. V případě kontaktů na potenciální klienty platí pravidlo, že kvalita předčí…