Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zoufalost: Nejhorší chyba, kterou může obchodník udělat

Existují různé prodejní metody a techniky. Někdy i unikátní praktiky, které mohou působit na první…

7 chyb, kterým se vyhnout při komunikaci s klientem

Vědět, co zásadně nedělat, je v obchodě často minimálně stejně důležité, jako vědět, co dělat.…

4 techniky pro urychlení obchodu

Některé obchody se táhnou do nekonečna, přičemž u mnohých z nich je délka celého procesu jedním z …

„Deselling“. Proč je někdy lepší prodat méně než více

V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín upselling, který označuje případ,…

Proč se pořád ptát „proč“?

Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných…

Rozjíždíte podnik? Strategie pro získání prvních deseti B2B klientů

Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se často nemáte šanci příliš…

Klíčové události, při kterých oslovit klienty

Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo. Pokud vaše nabídka není…

5 začátečnických chyb v prodeji

Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se stává dobrým díky kombinaci…

Příliš mnoho nekvalitních kontaktů? Víme, kde může být problém

Méně někdy znamená více. V případě kontaktů na potenciální klienty platí pravidlo, že kvalita předčí…

Výpis 379387 z celkem 749