Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z těchto důvodů je žádoucí…
Jsou prodejci, kteří se specializují na B2B, a ti, kteří se specializují na B2C. Jako by se jednalo…
Pokud věnujete veškerý pracovní čas hledání nových klientů, ale během toho vám odcházejí ti…
Obchod je ošemetný obor. Někdy mohou jít čísla dolů, aniž by k tomu byl nějaký očividný důvod. Ten…
Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je získání kontaktu a na konci je…
Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět v prodejním světě. Někteří…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. V drtivé většině oborů platí, že většina obchodů, které…
Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání, tvrdou práci a píli.…
Lidé, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často své nepříjemné vlastnosti vůbec neuvědomují.…