Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z drtivé většiny to jsou ony,…
Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto dobré mít v záloze více…
Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká, existence firmy většinou stojí…
Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné, krátkodobé a nekoncepční.…
Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma zájem o váš produkt a kdy…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze strany klienta a dílčí…
Máte pocit, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky potřebný, ale i přes veškerou…
Pověst firmy je zcela klíčová pro získávání nových klientů. Skvělá reputace zvyšuje jak šance na…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po…