Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čtyři amatérské chyby, které vás zbaví důvěryhodnosti

Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby vám klienti důvěřovali a…

Osm zlozvyků prodejců, kterých se musíte zbavit

U prodejců se často vyskytují nevhodné zlozvyky. Některé narušují jejich práci, některé působí…

3 hlavní důvody, proč vás klienti při prvním kontaktu odmítají

Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z nejdůležitějších okamžiků…

5 věcí, které spolehlivě zabijí prezentaci

Sled nudných snímků, dikce uspavače hadů, spousta dat, ve kterých se za chvíli začneme ztrácet nebo…

4 triky, jak vždy překonat měsíční prodejní cíle

Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo. Všichni by měli mít nějakou…

5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta

V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“, tedy zhodnocení, zda se…

Sedm záchytných bodů prodejního cyklu

Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní oslovení zákazníka a Z…

Základy prodeje pro prodejní nováčky

Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty prodeje naprostou…

Tři trendy maloobchodního prodeje pro rok 2018

Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy, které letos vévodí…

Výpis 298306 z celkem 749