Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný psychologický fenomén, který…
Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině obchodní strategie, někdy…
Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá útočiště, bezpečí a stabilitu,…
Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat se soustředit na…
Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích obchodu. Rozdíl mezi…
Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou činnosti a služby, které…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a relativizaci zaběhlých pořádků.…
Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí. Odmítnutí ze strany…
Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že prodejce je hlasitý, vtíravý…