Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Efekt „FOMO“: Jak tento psychologický koncept využít při prodeji

Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný psychologický fenomén, který…

Tipy, jak vytvořit nový produkt, o který bude mezi klienty zájem a bude se vám snadno prodávat

Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině obchodní strategie, někdy…

Co dělat, když už má potenciální klient dodavatele a nechce s vámi nic řešit?

Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá útočiště, bezpečí a stabilitu,…

Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik

Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat se soustředit na…

Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích obchodu. Rozdíl mezi…

Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou činnosti a služby, které…

Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a relativizaci zaběhlých pořádků.…

Jak se poučit z nepovedeného obchodu

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí. Odmítnutí ze strany…

Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem

Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že prodejce je hlasitý, vtíravý…

Výpis 1927 z celkem 748