Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Plnění slibů: Prodejní nástroj prodejce i pracovníka zákaznické péče

I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat je slib jedné osoby té…

Nedaří se vám v B2B obchodování? Víme, v čem dost možná děláte chybu

Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky potřebný, ale i přes veškerou…

Co když jste prodejce vyššího věku? Má to i své výhody

Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího věku, ambiciózního a…

Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt

Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha ohledech sice zajímavější,…

Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo v B2C…

Tři základní koeficienty v analýze úspěšnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své…

Čelíte propadu v prodeji? Tři věci, které musíte změnit

Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší firmě. Jestliže se problém…

Co musíte jako prodejce udělat, aby se k vám zákazník příště znovu vrátil

Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko lukrativnější prodejní aktivitou,…

Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších rozhodnutí, které musí…

Výpis 1018 z celkem 724