Články z oblasti vzdělávání a poradenství

6 způsobů, jak COVID-19 změnil omnichannel marketing

Schopnost organizací úspěšně vytěžovat marketingové kanály napříč celým spektrem se ukazuje jako…

Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“

Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta první osoba, které zavolají,…

Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků?

V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy…

Robot v zákaznickém servisu člověka nenahradí, nezmění to ani pandemie

Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a automatizovaných kanálů…

COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků

„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli mnohokrát po vypuknutí…

5 nápadů pro personalizovaný zákaznický zážitek

Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je pár tipů, které vám…

Ne, nyní vážně není správná doba na krácení rozpočtů na podporu zákaznické zkušenosti

Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu zákaznické zkušenosti? Pandemie…

Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít?

Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až pětadvacetkrát dražší než snaha…

CRM v roce 2020: Které tři trendy byste měli sledovat?

Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a podívat se do budoucna. Ve…

Výpis 6472 z celkem 453