Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat

Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu rozhodně nepomůže. I když si…

Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka

Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte. Efektivita vašeho prodeje je z…

Proč během prodejů používat videa

Video má na lidi velký vliv. YouTube je jedním z nejsledovanějších kanálů prostě proto, že pro lidi…

Proměňte spokojené zákazníky v ty, kteří vás budou vyzdvihovat

Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní reference můžou vaší kariéře…

Digitálny kanál - koniec klasického retailu?

Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných niekoľkých rokov masívny a…

5 způsobů, jak poděkovat zákazníkům

Zákazníci jsou nejcennější součástí vaší obchodní kariéry. Vy to pravděpodobně víte, to ale…

Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka

Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik důvodů. Lidé nechtějí vaše…

Co neříkat během telefonního rozhovoru s klientem

Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům chování a promluv. Nikdy…

3 věci, které zákazníkovi v žádném případě neříkejte

Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit kultivovaně a vyhnete se hloupým…

Výpis 244252 z celkem 453