Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zákaznický servis, který si klienti zamilují

Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro udržení klientů zcela…

Pět nejhorších mýtů o zákaznickém servisu s fatálními následky

Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty. Některé z nich jsou natolik…

„Mystery shopping“ a další netradiční způsoby, jak vylepšit zákaznický servis

Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových zákazníků, ale také jich neustále…

Šest smrtelných hříchů při jednání s naštvaným klientem

Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do práce včas a jsou uctiví k …

4 cesty ke zvýšení loajality vaší klientely

Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického servisu nepatří pouze shánění…

Jak si znovu získat přízeň klienta skrz zákaznický servis

Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů zákaznického servisu.…

Sedm tipů, jak lépe naslouchat během telefonního hovoru s klientem

Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je schopnost naslouchat…

Jak se ptát a neptat klientů v dotazníku spokojenosti?

Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického servisu. Monitoring zákaznické…

Čtyři kroky k udržení vašich klientů

Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v průměru několikrát více, než…

Výpis 100108 z celkem 453