To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad než to, co vlastně přesně…
Světová ekonomika se neustále mění a firmy často argumentují „složitou dobou“ jako důvodem, proč…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je prodejce, který má důvod k&…
Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z…
Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a základního balíčku se…
I zkušení prodejci někdy dělají začátečnickou chybu během obchodní schůzky s potenciálním…
Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního telefonátu s potenciálním klientem…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu…
Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o sobě a svých produktech…