Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Špatné naslouchání znamená ztrátu zakázky

Proč zákazníci nenakupují? Možná proto, že je správně neposloucháte. Podívejte se, které…

Jednáte s potenciálním klientem, nebo ztrácíte čas?

Jediné, co je horší než tichá kancelář bez vyzvánění telefonu, je ztráta času s někým, koho…

Když zákazník udělá chybu

Něco se nepovede na straně zákazníka a on vás okamžitě obviní. Pak se ukáže, že je to jeho chyba.…

10 věcí, které zákazník opravdu nechce slyšet

Překvapilo mě, že jste o produktu ještě neslyšel(a). Jako byste dávali najevo, že zákazník je…

3 kroky k záchraně obchodu

Pokud jste se blížili k uzavření obchodu, ale věci se nečekaně změnily, nezoufejte. Vše se ještě dá…

Jak se vrátit zpátky k tématu

Celkem běžná situace při obchodní schůzce, která se zpočátku vyvíjela velmi slibně: Potenciální…

10 pravidel první obchodní schůzky

Existuje několik základních pravidel, které pomohou k úspěchu první obchodní schůzky nehledě na to,…

8 věcí, které zákazníky nejvíc zajímají

Jak odhalil nedávný průzkum společnosti Alpha Marketing, na posledním místě z této řady je cena.…

6 způsobů, jak si pomoci při přímém prodeji

V přímém prodeji často přejímáte více rolí: Kromě obchodn&…

Výpis 424432 z celkem 450