Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Tajemství úspěchu: Buďte asertivní v komunikaci s druhými

Ten, kdo „vede“ konverzaci, většinou určuje témata, dostává protistranu tam, kam potřebuje, a…

5 slov, která pomohou prodeji, a 5 slov, která jej pokazí

Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická forma projevu, kterou…

Šest tipů, jak působit jako expert (nehledě na to, co prodáváte)

Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí vaši potenciální i aktuální…

Čtyři kroky k urychlení obchodu

Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta. Zákazníci, kteří sice…

3 věci, které potřebujete zjistit od klienta, abyste s ním úspěšně uzavřeli obchod

Schopnost naslouchat je pro obchodníka zcela klíčová. To víme všichni. Někteří prodejci však stále…

Má zákazník vždy pravdu? Ne tak docela

Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale samozřejmě doslova není. A…

Několik rad, které vás naučí prodat cokoliv komukoliv

Těm nejlepším obchodníkům je zpravidla jedno, co prodávají. Proč? Protože dokáží prodat cokoliv…

Zásady prvních třiceti vteřin jednání

První dojem dělá hodně. A platí to i při obchodních jednáních. Výsledek obchodní schůzky se do…

Pozor na řeč těla při obchodních schůzkách

Při obchodní schůzce (a obecně při jakékoli lidské interakci) se většina komunikace odehrává…

Výpis 181189 z celkem 456