Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Průvodce stolováním spojeným s networkingem

Jídlo, které je spojeno s networkingovým záměrem, není pouhým útěkem z kanceláře nebo snad…

Jak lépe řídit call centrum

Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí. Nejdůležitější jsou v call centru…

Udržte si své "staré" klienty

Získávání nových klientů se vám většinou prodraží. Dlouhodobý klient navíc přinese stabilitu vašemu…

Je načase zbavit se klienta?

Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme, že ne všichni za to…

Zlepšete váš tréninkový program pro prodejce

Nezáleží na tom, zda školíte nováčky nebo zkušené pracovníky. Vždycky se hodí zapracovat na vašich…

Být pánem situace - lekce z letištního terminálu

Kontrolovat situaci to znamená chovat se asertivně a zároveň prokazovat ostatním respekt. Chcete-li…

Nácvik rolí pro obchodní jednání

Všichni jsme, alespoň do jisté míry, herci. A obzvláště v oblasti obchodu existuje mnoho rolí, které…

Šest důvodů, proč manažeři prodeje nedosahují úspěchu

Manažeři prodeje se snaží, mají pocit že udělali všechno, stejně ale často nedosahují stabilních…

Na co se zaměřit při náboru prodejců

Nábor prodejců je jedním z nejdůležitějších úkolů sales manažera nováček totiž může velice ovlivnit…

Výpis 118126 z celkem 221