Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 kroky proti vyhoření obchodníků

Vyhoření zaměstnanců způsobené stresem patří mezi nejaktuálnější problémy firem v oblasti prodeje.…

5 kroků k efektivní obchodní nabídce

Nic není tak dobré, aby to nemohlo být ještě lepší. To platí i pro obchodní nabídky. Článek proto…

Kladete si správné otázky?

Mnozí podnikatelé neuspějí, protože si nekladou správné otázky. Zajímají se jen o generování zisku,…

Doba přeje cold callingu

Telefonické oslovování potenciálních zákazníků, tzv. cold calling, může přinést úspěch právě v…

Nepodceňujte předvádění produktů

Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže. Potenciální zákazník očekává, že…

Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek přichází se sedmi vůdcovskými…

Čím více nasloucháte, tím více prodáte

Obchodníci milují zvuk svého hlasu, což může být dobrá věc. Ti nejlepší však vědí, že k uzavírání…

Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé telefonáty lze však snadno…

Nejhorší je za námi aneb Priority v řízení talentů

Aktuální výzkum společnosti Deloitte sledující globální trendy řízení talentů ukázal, že poprvé od…

Výpis 10271035 z celkem 1898