Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Kolektivní inteligence (2/2): Workshopy využívající kolektivní inteligenci a umělá inteligence

Inteligence je často definována jako schopnost řešit problémy. A počítače opravdu mohou řešit…

Persony: Jak neminout potřeby vašich zákazníků

Vytváření person uživatelů je něco, co musí být bráno vážně. Úsilí, které vložíte do vytvoření…

Je vaše organizace pomalá a ospalá, když dojde na inovace? (2/2)

Pokud jste někdy přemýšleli, proč je pro velké společnosti těžké inovovat, v předchozím článku jste…

Je vaše organizace pomalá a ospalá, když dojde na inovace? (1/2)

Podívejme se na faktory a problémy, které brání velkým společnostem v tom, aby přicházely s …

Co udělat, aby vaše dobré nápady nezamítli, ale přijali

Pro inovátory není vždy snadné nové myšlenky úspěšně prodat a prosadit. Pokud váš nápad není s …

Jak vybudovat důvěru – a proč vlastně?

Zamyslete se nad začátkem nového vztahu – jak se v takové fázi chováme? Někteří z nás druhému věří,…

Bariéry kritického myšlení (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, co potřebujeme, abychom byli schopni dojít k soudům, které jsou…

Korporátní partnerství, která přežijí (1/2)

Když společnosti navážou spojenectví, mělo by přinášet příležitosti k tvorbě hodnoty pro obě strany.…

Sociální média (2/2): Začněme využívat kolektivní inteligenci

V předchozím článku jsme viděli, že společnosti poskytující sociální sítě se mohou stát…

Výpis 1018 z celkem 76