Existují stovky tisíc drobných inovátorů, ale jen několik šťastlivců vytvoří produkt, který se ujme.…
Každý majitel malé firmy obvykle sní o tom, že se jeho firma rozroste. Přestože téměř každá velká…
Současný stav manažerských soustav a firemní lexikon nejsou akceptovatelné. Nemůžeme se účastnit…
Některá jména produktů a firem dávají jasný smysl, zatímco jiná jsou tajuplná až nesmyslná. Není…
Při sestavování obchodních plánů je důležité nezapomenout na žádnou z nutných položek. Zároveň je…
Řada začínajících podnikatelů si pokládá otázku, zda by bylo lepší zakoupit fungující firmu a…
Když se zeptáte lidí ve vašem okolí, co považují za hlavní zásady řízení času, dočkáte se odpovědí…
Time management pomáhá lidem udělat více práce v kratším čase, s menším stresem a získat více…
Netvrdší oříšek, kterému čelíte jako obchodníci, je asi to, aby si vůbec někdo vaší značky/produktu…