I prohra s konkurencí může být výhra

Vydali jste se ze sebe všechno při přípravě projektu pro jednoho významného klienta a on dal přesto přednost konkurenci? Předtím, než si začnete rvát vlasy a mrštíte laptopem ven z okna, si ale uvědomte, že všechno není ztracené. Naopak můžete tento neúspěch využít. Nezapomeňte také na to, že byste měli krotit své emoce a city a zaměřit se na samotný proces obchodu a na chyby, které vás možná stály onu zakázku.

Zkuste zjistit, co objednavatelům vadilo, čemu by spíše dali přednost, jakým postupům. Ptejte se, proč vybrali někoho jiného, v čem byl lepší, v čem jste vy nevyhověli potřebám, a zda máte ještě u nich nějakou šanci. Zkrátka byste měli zjistit, co bylo špatně a příště se tomu vyvarovat.

I když se vám může zpočátku zdát takové odmítnutí jako tragédie, věřte, že do dalšího obchodu už bude vstupovat jako silnější manažer jak duševně tak vědomostmi a takticky.

-pk-

Zdroj: Monster.com - přední světový pracovní portál
Zobrazit přehled článků ze zdroje Monster.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace