Pokud máte pocit, že pracujete hodně přesčas, nejste sami. 77 procent manažerů pracuje 41 až 60…
Obchodní cesty mohou způsobovat nežádoucí stres. Článek proto radí, jak si cestování (zejména…
Většina manažerů tráví na poradách více času, než by chtěla. Porady je tak připravují o čas, který…
Na konci obchodní schůzky by organizátor měl shrnout rozhodnutí, ke kterým skupina došla, popsat…
Chcete-li se naučit řídit svůj čas, měli byste z toho udělat rituál. Nejde však o seznam úkolů nebo…
Nejlepší způsob, jak vést efektivní firmu, je mít zaměstnance a manažery, kteří jsou upřímní v…
V dnešní době potřebují zaměstnanci šéfy, kteří je nasměrují k úspěchu ve všech krocích a pomohou…
Každý kancelářský pracovník ví, že porady jsou nevyhnutelné. Zároveň však ví i to, že řada z nich je…
Ne každý se narodí jako vůdce. Většina vůdců se dostane do své role postupně a musí na tom tvrdě…