Když zaměstnanec odvádí svou práci nedostatečně nebo dělá vážné chyby, bývá nejlákavější možností…
Uznání a chvála jsou dva rozhodující prvky ve vytváření pozitivních emocí v podniku. Z posledního…
Odcházejí vaši lidé z porad se slovy: Výborná schůze, už se moc těším na další!? Pokud ano, nelze…
Stále vyšší počet firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci využívají Internet a elektronickou poštu.…
Zvoní telefon, ve schránce máte 94 zpráv, nemůžete najít šek od svého největšího klienta, namísto…
Spolu s tím, jak stoupá počet denně odeslaných e-mailů stoupá i přesvědčení, že elektronická pošta…
Soudobí podnikatelé či manažeři stále častěji cestují. Většinou se domnívají, že život na cestách…
Dobrým obchodníkem se člověk rodí, nebo se to dá naučit? Je pravda, že někteří lidé mají od narození…
Uvědomili jste si, že ve svém životě nepřetržitě komunikujete? Používáte k tomu slova, činnosti,…